השר גולדקנופף מסכם שנה ומבטיח: "ללא חוק גיוס – אין ממשלה"

חדשות קול חי No Comments on השר גולדקנופף מסכם שנה ומבטיח: "ללא חוק גיוס – אין ממשלה"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף מסכם שנה אצל קאהן וחכם ביומן השנה: "אם בתחילת החורף לא יאושר חוק הגיוס בלי מכסות ובלי יעדים, לא תהיה ממשלה. גדו"י לא יתנו לנו להמשיך להיות חברים בה. נרחיב את הבנייה לציבור החרדי, ובמקביל נגיע להיקפים גבוהים של שיווק כמו בשנה שעברה"

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון יצחק גולדקנופף בראיון מיוחד  לקאהן וחכם ביומן השנה של קול חי: "אני אומר בצורה הכי ברורה: אם בתחילת החורף לא יאושר חוק הגיוס בלי מכסות ובלי יעדים, לא תהיה ממשלה. גדו"י לא יתנו לנו להמשיך להיות חברים בה. ראש הממשלה נתניהו הבטיח לי שאם יהיה צורך להגן על חוק הגיוס עם פסקת התגברות, זה יקרה"

"חודש לאחר שנכנסתי לתפקידי, זומנתי למבקר המדינה שהראה לי, שעד כניסתי לתפקיד נבנו רק 4% לציבור החרדי. "זה לא מוסרי ולא מקובל עלי" אמר לנו המבקר.  כתוצאה משיחה זו נכנסתי לשר דאז דרעי וסיכמנו על שיתוף פעולה, נרחיב את הבנייה לציבור החרדי, ובמקביל נגיע להיקפי השיווקים של שנה שעברה. היום הייתה לי ישיבה היסטורית של כ-7 שעות, עם מנהל מקרקעי ישראל. הוחלט להחיל הסכמי גג על האזור הכפרי, כדי לפעול לייהוד הגליל"

שר השיכון חושף ביומן השנה בקול חי: "ראינו היום שעלינו ב-785% של דירות שרכשנו עבור מחוסרי דיור". השר הוסיף: "כשעשיתי רפורמה לדיור יד שנייה כולם יצאו נגדי, כעת מסתבר ש-16,000 נרשמו לזה – אנחנו נערכנו ל-1,000 בקשות, מתוכם 200-300 מאזורים חרדיים"

לגבי אי תמיכת הסיעה המרכזית במועמד דגל התורה בבית שמש: "מנהלים משא ומתן עם ש"ס, זו אופציה. דגל התורה לא מדברים איתנו, למרות שהמועמד שלנו עשה הרבה בבני ברק. זייברט מועמד שלנו בכל מצב, הוא נשלח בידי גדולי ישראל"

האזינו



0 תגובות